Merhaba kizlar , ben basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Bircok Post okuyorum Lekelenme ve Kasik agrisiyla ilgili…
Ben ilk gebeligimde düsük yasadim nasil oldugunu simdi anlatacagim….
Ben 4 Haftalikken gebe oldugumu ögrendim ve Doktora gittim hersey yolundaydi. sonra bana kalp atisini dinlemem icin 7. hafta gelmemi söylemisti ve gittim kalp sesini de duymustum.
bana bir ay sonra tekrar gelmemi söyledi. bu dontor ziyaretinden 4 gün sonra benim asiri derecede kasik agrilarim basladi gelip gidiyordu. Yani söyle tarif edeyim. Bir agri saplaniyordu ama cok agir ve sonra bi kac saniye sonra vitiyordu ve bunu hergün yasadim. Bana Kaynanam da olmak üzere herkez normal rahmin genisliyor falan dediler ve ilk gebeligim oldugu icin her söylenene inandim.
3 Hafta oldu Doktora gitmek icin 1 hafta daha kalmisti ki bir anda kanamam oldu. 3 hafta boyunca sadece agrim vardi . Hemen sontora gittik ve acilde baska bir doktor bebegin 3 hafta önce kalbinin duesugunu söyledi. gelismedigi icin anlayabiliyormus ne zaman öldügünü. Yani biz Kalp sesini duyduktan 1 gün sonra bebegimin kalbi durmus ve siddetli agrimin sebebi buymus. Hatta doktor bana hicmi agrin olmadi nasil farketmedin dediginde bisey diyemedim. Yani kanamanin gelmesini beklemeyin.
Cok asiri agriniz oldugunda (dayanilmicak derecede) doktora gidin. Ben resmen Namazimi kilamiyordum egilemiyordumnbatiyordu agri yapiyordu ve bana normal falan dediler . 4-5 cocuk anneler.
yani kimsenin annelik derecesine bakmayin. simdi ikinci gebeligim ve her ufak agrimda doktora yaziyorum yada acile gidiyorum. birdaha ayni seyi yasarim diye korkuyorum.
korkmaniz icin degil de dikkat etmeniz icin yazdim. bana kimse bi git doktora görün demedi esim gidelim diyordu etrafdakiler abartmayin diyorlardi…