Merhaba kızlar 😭 ne diyeceğimi bilmiyorum sağ yumurtalığımdaki bir yumurtam kiste dönüşmüş ve 4,8 cm kist olmuş 6+1 haftalık hamileyim doktor ne olumlu ne olumsuz konuştu takip edicez dedi sadece çok açıklama yapmadı benim moralimin bozulduğunu anlayınca bilgi vermek istemedi lütfen başına gelen varsa bana akıl versin bundan nasıl kurtuldunuz.? 😭 Kendim çekiceğim acılar umrumda değil de bebeğime zararı olur mu bu kistin 😔😔