Ylzozprn doktorum az da olsa düşük tehliken var dedi akıntım olunca biraz panikledim 8+6 dayım bu durumda bilgisi olan var mı acaba
Ylzozprn Onlar yok çok şükür ben akıntı da belirti olabilir diye okumuştum o yüzden sormak istedim teşekkürler yorum için
Esmdrml Ylzozprn doktorum akıntı fazla olmasi normal rahim büyüdüğü için salgıları artıyor dedi yani sanci ve leke yoksa korkma