N-bagdatli tüm markaları defalarca denedim. Herşey her bebege iyi gelmiyor ama 2 oğlumdan deneyimledigim kadarıyla bez olarak prima premıum ve pampers pure en iyisi. Seventh generation da çok çok iyi yalnızca biraz tuzlu. Islak mendil olarak ikisine de 6 ay hiç kullanmadım. Pamuk ve suyla sildim. Sonrasında waterwipes ve promum iyi.
Pişik kremi şampuan yag vs de mustela
Deterjan da 4 yıldır frosh, greenclean, sveno, minoris içerikleri çok temiz marketten hangisini bulduysam bunlardan birini alıyordum. Ama artık içerige Deterjan konusunda takılmamaya karar verdim. Çünkü bunların kokuları yok. Yıkanmış veya yıkanmamış pek fark edilmiyor kokudan. Bende böyle mis gibi bebek koksun istiyorum. zaten bebek programında yıkıyorum ekstra 4 durulama daha yapıyor o yüzden dalin almaya başladım. Dalin efsane güzel kokuyor.