Arkadaşlar merhabalar daha önce doğum yapmış olanlara birkaç sorum olacak. 39+0dayim. Geçen hafta bir cm açılma vardı ama net bir belirti hiç olmadı. Günde bir kere falam adet olacakmışım gibi sancı yaşıyorum. Bu bazen yarım saat bazen iki saat sürebiliyor. Bir de karnım sertleşiyor, ama bunu zaten bayağı uzun zamandır yaşıyorum. Bu şekilde adet sancısı çeken var mı doğumdan önce haftalarca? İkincisi de mide bulantısının doğum belirtisi olduğunu okumuştum. Benim bulantım da oluyor. Bu belirtiyi yaşayıp da doğum yapanlar bulantilariniz ne kadar sürdü?