Hanımlar merhaba
15+6 dayız biz 💙👶🏻
Oğlumun adını Kayra düşünüyordum fakat, anlamıyla alakalı internet ortami ikiye ayrılmis durumda
- Büyük bir kimseden gelen iyilik ( konulabilir )
- Tanrıdan gelen iyilik ( konulamaz )
Gibi yorumlar var. Diyanetin internet sitesine yazıp sorduğumda onlar da ilk anlamı söyleyip konulabilir dediler ama ikna olamadık 🙄
Sizin fikirleriniz nedir?