Arkadaşlar merhaba bugün Karın ağrısı şikayetiyle doktoruma gittim nst de sancı çıktı çok yüksek değil ama 20-30 arası doktor proluton iğnenin sıklığını artırdı benim durumumda olan bu haftalarda Sancısı çıkan oldu mu tedavi edilebildi mi nasıl tedaviler uygulandı yardımcı olur musunuz ?