edebimuberra Kızlar selam, doğumuma 10-15 gün kaldı. Her şeyim tamam ama bir arkadaş elbise gecelik al dedi. Pijama takımları çok zor oluyor dedi. Gerçekten de öyle mi. Çok severek iki tane pijama takımı almıştım. Elbiseyi de sevmiyorum 😐
Aysnr0507 edebimuberra bende hem gecelik hemde pijama takımı koydum daha önce Doğum yapmadığım için net bişey diyemem ama kontrol etmek için geldiklerinde elbise daha kolay oluyormuş pijama da giy çıkar yapmak zor oluyormuş
ecembugra53 edebimuberra canım penye gecelik al normal Doğum yapacaksan sürekli alttan muayene ediyorlar pijamayı çıkarıp coplak duramazsın doğumhaneyş net bilen biriyim 😊
Eslem61 edebimuberra bende pijama takımı almıştım doktoruma sizce ne koymam gerekiyor dediğimde kesinlikle gecelik koymalısın doğumda muayne vs ederken gecelik daha rahat oluyor dediği için 1tanede gecelik koydum çantama 😊
Rumene Bende elbise sevmiyorum hem bacaklarım yapışır rahatsız olurum almıcam çokta gerekli değil iki ablamda gecelik almadı pijama aldı
Mammimammi edebimuberra sezeryan olacaksanız alın bence. Çünkü ilk dogumumda bende bilmiyordum ve pijama takımı almıştım. Odaya geldim hemşireler giydiriyordu. Üstümü giydirdiler altı giydirmediler. Gecelik istediler yok dedim. Bunlar var sadece. Akşama kadar altsız durdum 😁 kalktığımda da uzun hırkam vardı onu giyip kalkıyordum.gece altını giymeme izin vermişlerdi.öyle de komik bir anım vardır. 2.dogumumda da odaya geldigimde hemşire gecelik dedi. Bir gecelik bir pijama koymuştum. Kardeşim çıkardı hangisi diye gösterdi. Hemşire de sezeryanda hem dikiş hem sonda için pijamayı ilk gün giydirmiyoruz geceligi verin demişti. İkisi de farklı hastane ve görüş aynı. Bence siz sezeryan olacaksanız kesin gecelik alın yanınıza yoksa benim gibi donsuz kalırsınız 😂