28Deyim bende evet yavas yavaş zorlanmaya başladım. Ama 37 ye kadar gitmeyi planlıyorum eğer aksilik olmaz ise.
Çünkü bebeğimle daha fazla vakit geçirmek ıstiyorum.
4 aydan fazlada izin kullanamıyorum extradan maalesef maddi sıkıntılardan dolayı.
3 aylık bırakacağım oğlumu:(