Emineasel Gebedaşlar merhabalar ben 15 haftalık hamileyim 1 aydır düştük riskinden dolayı raporluyum doktorum 1 ay daha uzattı sonra gidişata göre karar verecek eger sıkıntım olmazsa ve ben işe dönsem dogum parası alabilirmiyim.
Meriwa Emineasel alabilirsiniz heyet raporu veriyordur bu dönemi devlet ödüycek size sonra hakkınız tabiki var