kizlar 9. haftalik gebeyim.
Bugün sabah eczaneye giderken baya esiyordu dösüme dösüme. eve geldikten sonra biraz uyudum. Uayandiktan sonra nefes alirken gögsümde batma hissettim.
öksürük yok ne bilim baska bi belirti yok sadece bicak saplaniyor gibi .. üsütmüs olabilirmiyim ?