Merveeeeeeeeeeeeeee Merhaba anneler, 27 haftama kadar sıkıntısız geçirdim Allaha şükür. bugün doktora gittim ve idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi antibiyotık verdi..birazda tedirgin oldum açıkcası enfeksiyon çıkınca benimle aynı durumda olan var mı ???
Beyza_nazz Merveeeeeeeeeeeeeee bende 29 haftada idrar yolu enfeksiyonu olduğunu öğrenmiştim kusma ve bulantiyla gittim serum taktılar antibiyotik ve gece yatmadan önce bi ilaç verdi 4 saat tuvalete gitme sonra 4 saatin sonunda git dedi onları kullandım şükür şimdi iyiyim 33 haftaya giricem ama bulantı hala kaldı
Hanifesimsek Merveeeeeeeeeeeeeee bende de var 36 haftalık olduk hamimeliğimin başından beri var bi kurtulamadık doğumda çocuğa bulaşabilir dedi doktor sezaryen olmaktan korkuyorum
Camurcu Merveeeeeeeeeeeeeee benim en başından beri hep idare yollarında enfeksiyon çıkıyor. Çiş yaparken yanma var mı diye soruyor ben de de yok olmayınca yok diyorum o zaman sıkıntı yok diyor bi ilaç yazmadı yani
Merveeeeeeeeeeeeeee Beyza_nazz bende hiç bir belirti yoktu ben şaşırdım enfeksiyon olduğunu duyunca.. bu arada çok geçmış olsun🤲🏻
Merveeeeeeeeeeeeeee Hanifesimsek çok geçmiş olsun Rabbim sağ sağlım kucağına almayı nasıp etsin.. çocuğa nasıl bulaşıyor onu anlamadım sadece
Hanifesimsek Merveeeeeeeeeeeeeee idrar yolundaki enfeksiyon normal doğumda bulaşıyormuş bilmiyorum artık
Merveeeeeeeeeeeeeee Camurcu bende de hiç bir belirti yoktu fakat bana antibiyotık verdi çok affedersiniz özel bölgemde aşırı şışmıştı baya zor durumda kaldım
Marvegas1 Merveeeeeeeeeeeeeee suan aynı durumdayız banada verdi kullanıyorum 22 haftadayız baya yüksek cıktı benimde doktor düşmezse yatis vericem dedi
Merveeeeeeeeeeeeeee Marvegas1 İnşallah ilaçlarla atlatırız hastaneye yatmaya gerek kalmaz 🤲🏻 O kadar çok dıkkat ettim ki halbuki doktorum gebelikte olur dedi ama hiç içim rahat değil
Sevimlianne Merveeeeeeeeeeeeeee 36 haftalık hamileyim . Bendede uzun zamandr enfeksiyon var . Kaç defa antibiyotik içtim . Yinede geçmedi 😏 artık takmıorum 😑
Merveeeeeeeeeeeeeee Sevimlianne takmamak da mümkün değil ki erken doğum ve düşük olabiliyormuş enfeksiyon dan dolayı.. ki zaten benim erken doğum tehlikem de var
pptya01 2 hafta evde yattım aşırı kasılmaya neden oldu 18 haftada ilk hamileliğimde de vardı normal doğdu inşallah bunda da öyle olur
Merveeeeeeeeeeeeeee Hanifesimsek doktoruma sordum enfeksiyonun düşük ve erken doğuma sebebiyet veriyo..
Dmlky80 Merveeeeeeeeeeeeeee bende hamileligin ılk zamanlarında yaşadım doktor tek kullanımlık suya atılarak içilen ilaç vermişdi
Merveeeeeeeeeeeeeee Dmlky80 keşke onu verseydi vardır bir bildiği doktorun o uüzden bir şey de demedim