Merhaba arkadaşlar Anadolu Yakası için doktor tavsiyesi ile geldim. 13 haftalık hamileyim. İlk kez 10 ekimde Mine hocamla tanıştım. İlk üç muayenemi Çakmak Erdem hastanesinde oldum. Hastanenin yeri sıkıntılı olduğu ve daha ilgili bir doktor istediğim için internetten çevremden çok araştırarak Mine Kaymakçı’nın adına ulaştım. Hem fiyat olarak diğer özel hastanelere nazaran daha uygun geldi bize fiyatı. Muayene ve aramızdaki diyalog o kadar güzel gelişti ki keşke hemen Mine hocayı bulsaymışız dedik eşimle. Gittiğimde 2 li test için aynı hastanede Hakan Apaydın hocaya randevu ayarlattı asistanı ile. Hakan hoca apayrı bir olay tavrı konuşması gerçekten harikaydı onun da. Her şey çok güzel geçti uzun lafın kısası. Dün akşam da mesai sonrası geç bir saatte çok mecbur kalınca mesaj attım bir konuda. Çok samimi bir mesajla dönüş yaptı ilgilendi. Bu tavrı da beni gerçekten çok etkiledi. Hala doktor arayışı olan veya tavsiye isteyen yeni hamile arkadaşlarım için bu postu paylaşmak istedim Bir deneyin derim. Çünkü forumda mine hoca hakkında bir iki kısa yorum dışında yorum görmemiştim ve çok da emin olmayarak gitmiştim. Başka tavsiyesi ya da Mine hoca veya Medipol Koşuyolu Hastanesi ile ilgili Tecrübesi olanlar da buraya yorum yaparsa birbirimize belki faydamız olur. Ben muayenelere devam ettikçe ara ara yorumlarımı paylaşacağım yine💚
hepinize sevgiler