Nihall23 Bugün aşırı toplanıyor sağ tarafıma bunlar kasılma mi oluyor acaba herangi bi belirtim yok ama sabahtan beri belki 7 8 olmuştur toplanması tek taraf top gibi oluyo normal mi acaba
Cansu1035 Nihall23 37+3 teyim ayni oluyor doktor normal demişti, eğer belden başlayan ağrı ile karnin çok sertleşir ise o kasilmadir demişti
Nihall23 Cansu1035 hiç öyle bi belirtim yok artık doğsun diyorum en küçük şeye acaba doğum yakin mi diye düşünüyorum 😀
Merveyturgut Bende 37+1 im bugün gittim doktora o kasılmalar doğuma hazırlık normal korkucak bişey yok dedi doktor