ismayilin_annesi aa neden öyle sen normal istiyorsan ve suni sancıyı kabul ediyorsan genelde doktırlar bu durumda suni sancıyı öncelik görür doğumu başlatmak için ama sen ben suni sancı istemiyorum dersen mecburi sezaryen yapıyor.. açıkcası ben normal doğum yapmak için her koşula hazırım en son ihtimal aksilik olursa sezaryen olurum tabiki ama dediğim gibi genelde suni sancı ile normal doğumu yapan kişi çok sen bi doktora öner bu durumu istersen sonuçta bu biraz tercih meselesi suni sancı durumu