Merveerhannn folic acid devam edeyim mi diye soracağım bunu not aldım.. başka aklınızda olan bunu mutlaka sor dediğiniz birşey varmı? ☺️ 12 haftalık kontrole gideceğim ..
sedactnky Merveerhannn ne düşünürsen düşün odadan içeri girdiğin zaman tüm sorular aklından çıkacak 😂😂😂
Dmlky80 Merveerhannn canım bana doktor demişdi artık kullanma diye folik asidi bence soyler doktorun başka soru düşün
Merveerhannn sedactnky öyle oluyor yaa evet 😅 sorucam diyorum unutuyorum heycandan.. ama bu sefer telefonuma not alıyorum, odada çıkarıp bütün soruları soracağım inşallah 🤣
Ebruaydn sedactnky kesinlikle not aliyo4dum unutmamak için ama yinede unutuyordum eşimi almıyorlar koronadan dolayı oda girmeden hemen önce ne kadar hatirlatsada yine de unutuyordum heyecandn😃😃
Seva_sevaaaa Merveerhannn geçen bende öyle yaptım telefondan okuyordum tek tek soruları doktora 😂😂😂 biraz komik oldu ama en azından bütün sorularıma cevap buldum
Merveerhannn Dmlky80 bazen bırakma demiyorlar mesela. Hiç bişey demiyorlar. Sonra sende doktor bana bişi demedi devam etsemmi etmesemmi ki diye beynini yiyosun 😅 her doktor bir olmuyor maleseff
Merveerhannn [silindi] omega 3 verdi balık et çok yiyemiyorum diye. Demir ilacı ayrımı oluyor. ? Dur bunuda yazıyım notlarıma 😅
brcbr Merveerhannn demir ilacı sanırım 2.trimesterdan itibarendi birde kan tahliline göre veriyo doktor bana öyle yapmıştı yani😃
Dmlky80 [silindi] walla bizim doktor hemşireye bişeyler soyluyo bana ayrıca bi bilgi vermio bebek hakkında doktoru degıstırcem
Derino Dmlky80 devletse asistana daha çok Bilgi veriyorlar ama özel de size nasıl Bilgi vermiyorlar mı yani ?
Valendia [silindi] özele gittiğim zaman söylüyordu baya ilgiliydi doktorum ama şimdi devlet hastanesine geçiş yaptım çünkü özeldeki doktorum 12. Haftamda sezeryan diye tutturdu. Herneyse devlettede agızlarından cımbızla laf alabiliyorsun ama en azından dogruyu söylüyorlar 🤔
Merveerhannn Valendia haftada doğum için sezeryanımı önerdi yani?? Yuhh.. daha kaç ay var kaç hafta var.. şu zamanlarda en son düşünceğimiz şey sezeryanmı normalmi olmalı bence.. sağlıkla bi büyüsünler önce ..🌸
Dmlky80 Merveerhannn haklısın tabi bende bu zmana kadar hıc bısey sormadım kendı bı sıkıntı olursa soyler dıye
Valendia Dmlky80 yok cnm imkandan degil sezeryan meraklısı oldugunu düşünüyorum oyuzden gitmeyi bıraktım. Anneyi korkutup mecbur bırakıyorlar 🤷♀️
Valendia Merveerhannn aynen dün devletteki doktoruma söyledim sezeryan dediklerini bna direk güldü yani 😉
Dmlky80 Valendia benim annem devlette dogum yapmışdı çok yalvardı doktora sezaryen yap dıye doktor anneme kızdı bı sıkıntın yok normal olucaksın dıye