Arkadaşlar hala tarnsfer olamadım yumurta toplamadan 4 gün sonra regl oldum sonraki adette transfer olucaktım fakat ilaçlardan dolayı adetim 8 gün gecikmeli oldum sevinmiştim oldum transfer olucam diye bu arada doğal ilaçsız tarnfer planlandı fakat ben 10 gündür gidip geliyorum ne yumurta büyüme var nede rahim kalınlaşma adetimin 17. Günündeyim hiç böyle olmazdı yumurta rezervim rahim kalınlığım çok iyiydi neden ilerlemiyor anlamıyorum bugun kan aldılar progestona bakıldı hala olmamış yumurtlama uvolasyon acaba ilaçlardan mı neden böyle oldu lütfen yardım edin bana 😔😔