SmeyyeGl Merhabalar ben devlet hastanesinde doğum düşünüyorum ama çocuk karışma olayları oldupu için de çekiniyorum yakın arkadaşımda devlette doğum yaptı doğunca alıp götürüyorlar silip sarıp getiriyolar dedi ama ya o arada karışır bişey olursa ??🤭🤭