Seldaderin Tuzlu su ile gargsra önerdi doktorum . Geçmedi 😖 Vitamin değerlerime baktı normal olduğunu söyledi . (B12 eksikliğinden oluşabildiğini söylemişti) En son cildiyeye yönlendirdi . Dilimde mantar olmuş meğersem . ☺ Bebeklerde olan pamukcuk dediğimizden . Gebelikte kullanılabilir bir gargara ile 2 kullanımda geçti çok şükür . Birde düzenli diş fırçalamak ve aynı zamanda dili de fırçalamak işe yarıyor .