bsra216 Smyyy41 son haftalardayım ve hemen hemen hergün başım ağrıyor hiç olmamıştı ama bu haftalar da başladı nedense ben elma yiyorum kuzum biraz da olsa faydasını görüyorum dene istersen parol içmek istemiyorum
Zeynepekr bsra216 Ayyy aynı durumdayım 37. haftadayız üç günüdür perişan oldum baş ağrısından gece uyutmuyor gündüz rahat bırakmıyor acaba tansiyon mu dedim tansiyonum normal maden suyunda çözümü buldum bende 🤷♀️Acaba Doğum belirtisi mi bir bilginiz var mı ?