sehrikarabulut Merhaba kızlar 35+1 haftalık hamileyim emzik ve biberon almadım henüz karar veremedim ilk başta çok pahalı bişi almak istemiyorum belki emziği almaz diye sizce silikon uçlumu yoksa kaucuklumu daha iyi🌸
Deletedmom417 sehrikarabulut bence emzik işini bebek doğunca halledin çünkü sizin iyi diye aldığınız emzigi bebek beğenmeyebiliyor ben 5 tane aldım hic birini istemedi en iyisini bile aldım yok midesi bulanıyor almıyor 🤷
Gngr_33 sehrikarabulut emzik konusunda bebek hangisini kabul ederse 🤷 zaten damaklı damaksız kiraz uçlu bi çok çeşidi var kauçuk daha doğal dediğim gibi bebeğin seçimi
Meriwa sehrikarabulut kauçuklad emdikçe şişiyor ve değiştirmek gerekiyor belli zaman aralıklarında vede kokuyor silikon alın bi damaklı bi damaksız alın ikisinden birini illaki alır canm 0-3 0-6 olanlara bakın biberon da çalışıcaksanız süt sağma makinası alıcaksanız içinde biberon oluyor boşuna masraf yapmayın ama ben aventin setini aldım cok memnunum tavsiye ederim kullanıyoruz şuan
EsraUmt sehrikarabulut bizim 2 küçük cam biberon ve 2 li emzikler avent.Bir tane chiko bir tane de fisher prise uyku arkadaşındaki emzik var
sehrikarabulut Deletedmom417 benm kızımda öyleydi çeşit çeşit emzik aldım hiç birni almadı attı hep ama bunda zorlucam nasipse ablasına çekmezse😂
sehrikarabulut Gngr_33 evet ama geçe bırakmak istemiyorum sürekli ağznda tutmam zaten uyurken alsa yeter benm için
sehrikarabulut Meriwa aaa kaucukta böyle bişi oldunu bilmiyordm o zaman silikon alım damaklı damaksız biberonada gerek kalmaz İnşAllah sütümüz bol olur🤲🏻🌸
Meriwa sehrikarabulut yani ben çalışıyorum işe başladım daha önceden aventin setini almıştım işe başlayınca süt sağma makinası aldım içinden çıktı ondan demiştim aklınızda bulunsun diye bide ultra air avent den herkes cok memnun bebekler daha kolay alıyorlar ama benimli almadı ben damaklı mamajo aldım tanesi 10 ikili satılanladan almıştım yeni 1 ay oluyor 20 tl 😄
sehrikarabulut Meriwa aaaa nerden aldınız uygunmuş baya bende nuk wee arasında kaldım mamajoda iyi diye duydum
Meriwa sehrikarabulut https://www.e-bebek.com/mamajoo-silikon-gece-emzigi-0-6-ay-2li-p-maj-mmj3879/ bunu aldım cok cok cok emiyo 😄 aventi oioi yi almadı sıpa bizim ucuz sevdi
Almilaaa Disneyden orjinal emzik aldım doğunca emmezse keyfi bilir parmağını emsin hahaha😂 bazı bebekler emzik tutmuyor diye duydum kolay kolay ama bakalım olmadı başka alıcaz artık