elfaksyy Keseye göre cinsiyet tahmini doğrumu arkadaşlar 8.haftadayim kesem aynı fasulye sekli cinsiyet öğrenen anneler sizin keseniz nasıldı ve cinsiyetiniz nedir 🤗
Yumosmelos elfaksyy tesadüf olabilir .. oğlumda fasulye gibiydi şuanda kızıma hamileyim ve yuvarlaktı …
35ebrar35 5 haftalikken gittimde kızımda yuvarlakti oglumdada 5 6 haftalarda gittim fasulyeye bensiyordu icimden erkek dedim 12 haftada doktor kiz dedi yanilmisim dedim kendi kendime 14 de erkek dedi halada erkek canm ama tabi kesin bisey diyemem
Gamze0502 35ebrar35 canım fasulye derken cok ince uzun falanmı bende ikiz hamileyim biti yuvarlar dieri ondan farklı ama cokda fasulyeye bnzetemyrm fasulye şeklinde nasıl oluyr resim varsa bilgi verirsen sevinirim cok merak ediyorumda😇🌸
35ebrar35 bus91 atabilirsen tahminde bulunayim canm ama tabi allah bilir yinede bizimki sadece farkli oldugu icin bi tahmin
cilemuslu https://imgyukle.com/i/IyNmw1 Buda ikinci gebelik fasulye şeklinde kese bakalım çarşamba günü cinsiyeti öğreniriz inşallah
35ebrar35 cilemuslu buda erkege benziyo canm bnmde fasulye gibi ve bebek kesenin altindaydi kizimda ortasindaydi
Selenery5441 Asilmom50 https://imgyukle.com/i/5dnesA Kızlar benim 12 haftada kesem böyle ama doktor birşey söylemedi daha
cilemuslu Evet canım karından bakıldı sağlıklı doğması tek dileğim çünkü kızım doğduktan sonra 1 hafta küvezde kaldı çok zor
35ebrar35 Gamze0502 canm resim atamiyorum cok dene dim ama beceremedim yuvarlak keseden biraz farkli oluyor 5 6 haftalarda genelde bnm bildigim cunki zaten bebek buyudukce kesede degisiyo zamanla