32 ve sonrası hafta ıcınde tekrar perınotolojıye gıden var mı ?
Gd1992 nedn gidiceksn ben gidicem yarn
Gd1992 ben pazartesi gittim 33+2 yim
Hayatuysal34 siz neden gıdıyorsunz cnm buarada kac haftalıksınz
Hayatuysal34 ??
Gd1992 ben gbd şeker var bebek hareketi bide sen neden gdcn 37+2
Hayatuysal34 bebegımın hsreketleri az ve yavas doktor onermedi sadece bn dusundum
Hayatuysal34 szn bebegın hareketleri nasıl
Mucizemsinseenn siz neden gttınz peki
Gd1992 ben ikiz gebeyim başından beri takip ediyor perinalatoloji
Gd1992 sen neden gidiceksn