esloka Merhaba, bende 34. Haftamda gittiğimde geriden geliyordu. Bu hafta tekrar gideceğim. Bakalım ne diyecek. Geçen hafta gittiğimde eğer gelişimi durursa bebeği alırız dedi. 34. Haftaya gelene kadar böyle bir sorun yaşamamıştık. 🥺 bu hafta yememe daha da dikkat ediyorum ama kilo alan ben oldum şimdilik, inşallah bebeğim de normale dönmüştür.