minnakmina aymira_27 17+3 sanki sadece dün gece hissettim ikinci gebeligim ama daha net bir şekilde hissedemedim ilk bebegimi 16 haftalıkken hissetmiştim
senakhrmn aymira_27 Güzel gidiyor canım bel ve kasık ağrısı dışında 😅 Cinsiyetimizide 15+4 te öğrendik oğluşumuz olucak inşallah ☺️ Sen kaçıncı haftadasın senin nasıl gidiyor.
senakhrmn aymira_27 Bu arada henüz hareket hissetmiyorum ara ara böyle kayma gibi bir his oluyor ama ondanda emin değilim tam olarak 😂
Homesweethome 17+4 oğlumuz olacak. ilk gebeliğim hissetmiyorum henüz göbeğim de azıcık çıktı aymira_27 senin kaç haftalık🐣
Mrvgl senakhrmn Bel ve kasık ağrısı bende de var ilk 2 ay daha yoğundu. Şimdi yine çıktı normal herhalde
barbunyaninannesi 17.haftamizda oglusumuz olacagini ogrenmistim. 18.hafta itibari ile hareketlerini hafif hissettim. 19+3 deyiz artik disardanda hissediliyor hareketleri ❤