Kanamayla birlikte değerin 1 haftaya sıfırlanır. Hiç canını sıkma benimde ilk gebeliğimde başıma gelmişti. Kanamayla atıyorsun, birkaç hafta sonra regl olursun sonra düzene girer. Hiç canını sıkma Rabbim sağlıklı gebelikler nasip eder inşallah 🤲🏻 Ben şubatta kimyasal gebelik geçirdim, birkaç ay korundum haziranda gebe kaldım :)