Neslihan1903 hayır tüp bebeği aklindna geçirme sen hamile kalıyorsun ikinizde iysinjz cunki sadece pıhtılaşma var iğne ile kaybediyorum ben 3.kez kalbi durdu mayısta 0.6 oksapar onca vitamin onca düşük fitil ve iğnelere rağmen durdu ondan gittim hiç bir doktor bana çekim demedi ztn hamile kaliosun dedi ama bunlarda sebep oluyormuş kayıplara okudum hemde doktor yüzde 10 sebebi olur yüzde 80 kayıp sebebleri bilinmez ama histereskopi olman şart dedi ama sana kesin bundan kaybediosun diye birşey diyemem dedi ben bayağı arastirifk ya bütün prof doçentler felan hep bunlar tekrarlayan düşünlere sebeb olurmuş rahim şekil bozuklukları ve yapisiklik opersyn olcam diğer adetim gelip bitince bide yazın buraya yazmak yaşamış detay veremiom hocaya gittik bilrsndr ztn ne olduğunu sende onların burda demek yasak açık yazamiom uyardılar gecen gün doktor tüp bebeğin de garantisi yokki kaybedecegin varsa o zamanda da olur yani dedi o yüzüden merak etme senin gbi çok kayıp.yasayan geldi buraya hepsi norml kendileri sağlıklı doğum yaptılar sende anne olacaksın inşallah dedi 😄