ikikizannesi Kizlar benim ikinci gebeligim bitane 2.5 yasinda kizim var allah Iin verirse 19 haftalik hamileyim bir kizim daha olcak sorum su 19 haftalik olanlar hareketleri falan basladimi bebeginizin kipirdama tekme seslere tepki vs.😊😊
DidemYldrm ikikizannesi ikinci gebeliğinse 16-17 hafta da hissetmen gerekli doktoruna bildir hala hissetmediysen
Naz555 ikikizannesi benim oğlusum 18+4 günlük dün hafiften hissettirdi kendini mukemmel bı duyguymus çok şükür allahıma 😍❤
SelinTrkan ikikizannesi bende 19 hissettim okadar üzgün bi zamanda hissettirdi ki kendini Allah herkese bu Duyguyu yaşatsın Benim ilk bebeğim çok başka bişi bu duygu 🙂
1Derya Ben 17+4 hiç hissetmedim daha doktorum 20. Haftada hissedersin diyo bakalım dört gözle bekliyorum 😍
ikikizannesi DidemYldrm normalde 15 haftada hissedilio 20 haftaya kadarda hissedilmez normaldir bazi gebelerde 20 . haftadan sonrada hissedilmesse sknti olabilir tabi
DidemYldrm ikikizannesi ama ilk gebelik için o ikinci gebeler daha erken hissetmesi gerekli doktorum bana öyle demişti
ikikizannesi DidemYldrm ilk gebelikte bnde erken hissetmistm ilk gebelime 59 kiloyla hamile kaldim suanki hamilelime 79 kiloyla hamile kaldm yani zayif gebeler kilolu gebelere nazaran daha erken hissedio 😉