Kızlar isim vermeyeyim gittiğim özel hastanede doğum ücreti 5000 lira olmuş. Her ay girişte 135 TL bayılıyoruz zaten bide ilaçlar var. Aynı ilçenin devlet hastanesinde bir bayan doktor varmış çok iyi olduğunu söylüyorlar daha 14 haftalığım 20 haftalıkken özel hastanedeki doktorum kontrole çağırdı sizce oraya değilde devletteki doktora geçipte doktorumumu değiştirsem ?