Iamghs Merhaba arkadaşlar aranızda kürtaj olan varsa yorumlara gelebilir mi ne kadar süre Sonra hamile kaldınız nasıl kaldınız yorumlara gelirmisiniz lütfeeeeen 🙏
132025 Iamghs kürtajdan sonra 2 ay korundum korunmayı bıraktıktan sonra 3. Ay hamile kaldım onu da kaybettim malesefff
sehrengiz_8 Iamghs pardon daha öncede yazmıştınız. Bu postları görünce dayanamayıp girip yorum yapıyorum. İnşaAllah istediğiniz zaman çocuğunuzu kucağınıza alabilirsiniz
Lamia65 Iamghs Merhaba canım. 3 ay sonra hamile kaldım. Prolaktinim yüksekti tedavi aldım. Doktorum 2 ay korunmamı söyledi.Korundum. 3 ay ilaç kullana kullana hamile kala bilirsin dedi ve kaldım çok şükür
Serifeinc4 Kürtaj dan sonra 2 kez adet gördüm sonraki ay hamile olduğumu öğrendim hiç korunmadık kürtajdan sonra biraz tedirgindik sadece sık sık olmadı ama sonuçlarım falan temiz çıkınca rahatladık şimdi çok şükür 32 haftalık hamileyim
Iamghs Lamia65 benim rahimdede yumurtalıklardada değerlerimdede hiç bir sıkıntı yok doktorum kürtaj sonucu patoloji sonucum geldiğindede benlik hiçbir sıkıntı olmadığı görüldü çok şükür 🙏 sadece folik asit kullanıyorum umarım bu ayımda hayırlı haberi alırım 🙏
hiranurun_annesi Iamghs bende kurtajdan sonra 2 ay korundum biraktiktan 2 ay sonrasinda da yani bu ay hamile oldugumu ogrendim. Rabbim isteyen herkese nasip etsin bana da selametle kucagima almayi nasip etsin 🤲❤
Iamghs hiranurun_annesi ben kürtaj sonrası 6 ay bekledim hem rahim için hemde o psikolojiyi atmam kolay olmadı şimdi kendimi daha hazır hissediyorum 2 ay olumsuz oldu ama 3. Ayımda haberi alırım inşallah 🙏🥰 sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🙏
Kesici Iamghs dr 6 ay dinlenmelisiniz dedi. 6 ay dinlendik. Bırakır bırakmaz korunmayı hamile kaldım.
gunesinannesiii Gzmkk Ufak bir tavsiyem var yatağa bebek düşüncesi ile girmeyin o şekilde maalesef ki olmuyor
gunesinannesiii Iamghs Mayıs ayında düşük yaptım şimdi çok şükür 10 hafta 6 günlük hamileyim 🙏 yumurtlama gününde hamile kaldım
Gulden2416 Iamghs ben kendi istedigimle bir sene sonra hamile kaldım kürtajdan sonra her ay düzenli adet gördüm şimdi 32 haftalık 3 bebegimi bekliyorum🙏