Esilapoyrazannesi Kızlar bugün doktora gittim 37 haftalık hamileyim 2400 dedi kilosunu elimden geldiğince yiyorum neden böyle ya 😔
Srzrk Esilapoyrazannesi Minyon doğan bebekler bazen daha hızlı gelişiyor. Ferah tur içini. Muz-kaşar-ceviz ye
Ayse_2419 Esilapoyrazannesi benim bebeğimin kilosunda düşük çıktı moralim çok bozuldu doktor protein ağırlıklı beslen dedi
Busekrkmz Esilapoyrazannesi bebeklerin belli bir kapasitesi var istediğini ye bebek o kiloda kalır ben 39+6 da doğum yaptım bebeğim 2430 gram doğdu oysaki hep bebeğe kilo aldıracak şeyler yiyordum ama kapasitesi o kadarmış o kadar aldı ama şuan 53 günlük oldu 5 kiloya yakın.
Aynurr16 Esilapoyrazannesi canım kafana takma bazı bebekler doğduktan sonra çok çabuk toparlıyor benim kardeşim 2700 doğdu kırkı çıkmadan 4 kiloyu buldu