Essaismail Hilal3004 istiyor canım ama bir-kac tane yeyip devamını getirmiyorum sağlıksız olduğu için 🙈😊
senakhrmn Hilal3004 Valla benim canım çok istiyor her gün olda yerim o derece ama mecburen sınırlı yiyorum eşimde kızıyor vermiyor içinden 1-2 veriyor sadece 😓
-Kbra8- Kaç gündür hemde nasıl çekiyor hem de doritos 😂 dayanıyorum bakalım çünkü ogün kola içtim hakkımı kullandım diyorum 😅
Uzm-Nurse Hilal3004 canım çekince yiyorum . Bir sorunda yaşamadım bu kadar eziyet etmeyin kendinize arada bir yiyin
Babyy1S Hilal3004 tabiki de yiyorum dolabımda mutlaka abur cubur olur her aksam yeriz sonucta düşük yada bebegi tehlikeye atmıyor abur cuburlar kilolu bir insanda degilim her aksam yiyoruz
Smmom95 Bende yiyorum hergün değil ama haftada ½ kesin yerim abur cubur da yerim ben herşeyi yiyorum vala 😀 kendimi hiç kısıtlamadım canın çekerse mecbur yiceksin napcaksın aklında kalacağına midende kalsın😀 sonuçta abartıp paketlerce yemiyoruz.
Bikem Cips yemezsem ölmem diye düşünüyorum. Kendi bedenim için dahi sağlıksız olan şeyleri bir de bebeğime hamileyken yememeye gayret ediyorum. Kötü beslenmenin uzun vadede zararını göze almıyorum açıkçası.
Hilal3004 Nefsimi tutsun dıye bir kaç tane yıyorum ama korkuyorum ister istemez abartmadan yıyorum sizlere guveniyorum kızlar 😂
Lamia65 Hilal3004 Hepp istedim ama yemedim.Korktum zararı olur diye. 37+4 haftalik hamileyim ağzıma bile sürmedim.
Minikfilinannesi Aşşırı severim cipsi. Hamilelik dışında da yememeye özen gösteriyordum sağlıksız olduğu için. 38 haftalık hamileyim hala canım istiyor ve hala yemiyorum.