Ben tip 2 yim.ünsiline bagımlı değilim fakat hamileliğim boyunca mecbur şekeri dengelemek icin günde dört kere gündüz 8+8+8 doz,gece yatmadan evvel 12 doz kulanıyorum.zor oluyor mide bulantılarım hiç geçmedi mesela.hala kusuyorum.şimdi şekerden ve erken baslayan sancılardan dolayı bebeği 37. Haftada alacak doktorum.sana HbA1C (son 3 ay şeker değerlerin)testi yapıldı mı bilmiyorum.bana beş haftalıklen yapıldıgında 7.9 cıkmıştı çok yüksekti.diyet artı ünsilin cok şükür son iki haftam kaldı🤲🏻🤲🏻İnsallah sende bir sorun cıkmadan atlatırsın bu hamileliği.bebek doğduktan sonra şekeri düşük doğuyormuş,o yüzden cok önemli dengelemek.