0101sevo Çok düşündüm hatta kaç kere sepete ekledim ama çok yakınlarım inan sadece 6 ay kullandık dedi sonra çok hareketlendiği için babamız tutuyor banyoda ben yıkıyorum ddediler o yüzden gri çok tatlı bi takım aldım indirimden 100 tl ye 😊
Buyrenk İlk çocuğunuzsa hevesiniz varsa alın ben 3.yü bekliyorum banyomun lavabosunda yıkayacağım çocuğu olmadı ufak bir leğenimde var😌
annepanda Buyrenk tam benim kafa. İlk bebeğim ama bi kac aya giyemez bi kac Amana kullanamaz diye bir suru seyi almaktan vazgeciyorum.. bizim katlanan kuvetimiz mi vardi ayoll. 😁 Az kiymet bilirler..
Krbltesma Benim banyoda yerim hiç olmadığından katlanan seti aldım bebekler daha doğmadığı için kullanmadım ama katlayıp dolabın içine sığdığından çok iyi iyiki almışım diyorum annemde çok beyendi iyiki almışsın dedi
Buyrenk İlk çocukta katlanan almak mantıklı çünkü yer tutmadığı için kaldırır ilerdeki çocuklarada kullanırsınız ama benim gibi üçüncüye hamile olanlar yani neredeyse 300 liralık şey ve en fazla 6 ay kullanılcak