Denizmom Kızlar sabah aksef aldım mi almadım mi hatirlamiyorum sonra içtim şimdi terlemeye başladım dozmasimi skntı yaparmi bebeğime zararı olur mu
MystryYYy Denizmom onu bilmiyorum ama bende kullanıyorum aksef ictikten sonra bazen terleme yapabiliyor
MystryYYy Denizmom evet serklaj oldum ondan snra cikti bende 3 hafta oldu hala antiboytk kullaniuorum bugun kan tahlili verdim inmis ama tekrardan verdi aksef
Denizmom MystryYYy bende korka korka içiyorum bebeğe birşey olur diye 😔🤲🏻 Rabbim bebeklerimizi korusun
MystryYYy Denizmom ben 3 haftadir kullaniyorum canim . İlk hafta damardan sonra tekrar damardan kullandim serum olarak. Ondan sonra hap olarak kullanmaya basladim. Bitti ve yine bir kutu daha kullanicam düşün halimi. Rabbim korusun miniklerimizi.