Gls123 Merhaba güzel anneler❤️ Bahçelievler civarında memnun kaldiginiz onerebileceginiz bir hastane/ doktor var mı 20.hafta detaylı ultrason için 🙆
Glsm3252 Bakirkoy uzmanlar tip merkezine gidebilirsin bende 20. Haftada oraya gittim arkadasimin tavsiyesiyle 300 tl odeme yaptim bebegimin herseyini cok guzel inceledi cok memnun kaldik esimi de gormesi icin son 5 dk iceriye aldi
Mavininannesiseyda Glsm3252 ben de ikili teste gittim oraya Rıdvan bey yaptı memnun kaldım aslında ama eşimi almadı
Glsm3252 Mavininannesiseyda ben suan yenibosna safa hastanesine gidiyorum murat tandogana kesinlikle mukemmel bir doktor bilgili ve sempatik muayene ucreti 95 tl bazi hastaneler esleri iceriye almiyor ama bu doktor cocugun babasi onunda gormek hakki deyip aliyor tavsiye ederim yakinsa sana
Mavininannesiseyda Glsm3252 Yenibosnaya tek minibüs var haznedarda oturuyorum vital hastanesine gidiyorum 135 tl veriyorum eşimi iki dk alıyor son dk o da iyi bi doktor bilgi olarak fakat ilgisiz biraz. Ulaşım olarak metrobüse falan yakın mı hastane peki
Glsm3252 Ben sirinevlerde atakoy hastanesinin hemen arkasinda oturuyorum yuruyerek 10 dk da hastanedeyim metrobus duraklarina yakin
Mavininannesiseyda Glsm3252 teşekkür ederim bir de başka doktor göreyim peki eşleri Doğuma alıyor mu onu sordunuz mu hiç
Glsm3252 Evet sordum esleri malesef almiyorlarmis bundan onceki gittigim hastane esimi bile almiyordu odaya ne alakaysa