Anneyim6767 17 haftalık hamileyim doktor ilk kıza benziyor dedi bugün gittim yine göstermedi kendini ama bence kız dedi varmı benim gibi ikilemde kalanlar artık sabırsızlanıyorum … 👼🏻😬😬😬😬
Esilakck Anneyim6767 ben de dün hevesle gittim bebeğim yan pozisyondaymış bacaklar birleşik ama kız olabilir dedi ikilemde kaldık pozisyon uygun değil dedi bacak arası göremediği için 🥰biraz daha beklicez galiba
Cey123- Anneyim6767 bana da detaylı ultrasonda %70-80 kız gibi duruyor dedi doktor ama emin olamadı değişir mi acaba
Anneyim6767 babysevgi gerçekten daha hiç bir şey alamadım bekliyoruz hala erkekler kendini erken gösterir diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum 🤷🏻♀️ 😬
babysevgi Anneyim6767 o hiç belli olmuyor biz 12. Haftada kız olduğunu öğrendk snrada her gttiğimdr kız dedi ama ısrarla detaylıyı bekledm
babysevgi Anneyim6767 yüzük testini yapın youtubeden bakıp . Banada yaptılar kız cktı ve kime yapılsa doğru cıkıyor☺️