Devlet hastanesinde doğum yapanların hiç memnun olduğunu görmedim duymadım. Çoğu devlet hastanesinde ayrı odaya bile almıyorlarmış yanyana doğuruyormuşsun öyle okumuştum birkaç yerde. Devlete gitmedim elbette kesin birşey diyemem ama tavsiyem doğum gibi önemli ve özel bir anı özel hastanede yapın riske atmayın