bus91 Canım şöyleki doktor bey çok iyi çok kaliteli ancak Üniversite hastanesi suriyeli hasta sayısı çok olan bir yer sadece bu düşündürücü ,kalabalık bir yer. Onun haricinde kendisiyle çalıştım işinde titiz bir doktor. Eşi Zeynep hanımda aynı şekilde .Birlikte özel klinik yapıyorlar galiba oraya mı gitmeyi düşünüyorsun.