Bu konular doktordan doktora değişiyor ben kullanıyorum olmayjnca da surup içiyorum ikisinde de zarar olmaz demişti doktorum. Dayanamadığı.zamanlarda.ic demisti. Ama.sen yine doktoruna sor ben dayanamıyordum.bicak.sokuluyirdu resmen içiyorum artık.ohhhh.cok.rahatladim.valla.