Tugba78 canım ben varım.24 haftalıkken öğrendim şu an 34+6 haftalık oldum doktorum 30 Ekim’de alacağını söyledi.senin dha erken yukarı çıkma olasılığı var.benim çıkmadı zor bı hamilelik oluyo ama dikkat edersen Allah’ın izniyle hicbisey olmaz.surekli yat hiçbir iş yapma yürüyüş falan kesinlikle yasak.benim bide oğlum var o yüzden çok dikkat edemedim ama çok şükür bu haftalara geldim.saglikla kucağına al inşallah 🙏