34_21_23 Ersoy hastanesi Esra hanıma gittim iki defa ama doktor numarasını vermiyor hastası çok diye herhalde. istediğimde ulaşabileceğim iyi önerebileceğiniz bir doktor var mı
Leylaozel 34_21_23 pendik yüzyıl hastanesi Esra Günay ben 5 6 aydir oraya gidiyorum iyi bi doktor guleryuzlu doğumuda onumuzdeki ay orda yapicam insallah
bdrnczn 34_21_23 belediye çalışanı olduğum için indirimim oluyor, ama buradan bir arkadaş aynı hastanede başka doktorun 145 lira olduğunu söylemişti ücretin. Tuba hanımın muayenesi de o kadardır
gzmblky Ben ersoy hast Shebnem Musayeva’ya gidiyorum şahsi numarasını almayı hiç düşünmedim ama her aradığımda odasına bağlıyorlar sormak istediklerimi soruyorum ve çok memnunum kendisinden herşeyi çok açıklayıcı olarak anlatıyor ve yardımcı oluyor ☺️🙏🏼
Esra_M_92 Adatıp Tuba Tarhan kesinlikle ilk başta oraya gidiyodum evime çok uzak olduğu için bırakmak zorunda kaldım 😞
bdrnczn Esra_M_92 Tuba hocaya tavsiye üzerine gittim, istanbulda gittiğim en iyi doktor diyorum sahiden. Şu an kime gidiyorsun
Esra_M_92 bdrnczn pendik medipole daha yakın olduğum için oraya gidiyorum Saadet Ünsal o da iyi bi dr ama Tuba hanım da çok çok iyiydi
34_21_23 bdrnczn hımm Ersoy hastanesiyle Esra hanımla aynı demekki tavsiyenizi dikkate alacam tşk ederim
bdrnczn Esra_M_92 ben de koşuyolu medipol gidiyordum bulantılarım başlayınca yola dayanamam diye pendik medipole gittim. Hiç memnun kalmadım doktordan. Yoksa ben de oraya çok yakın oturuyorum. Saadet hanıma da gebe kalmadan önce gitmiştim