Normal doğum yaptığım için benim de ilk dogumumda basur beni cok rahatsiz etti iyilesmem cok uzun sürmüştü şu anda tekrar hamileyim ve basur daha da büyüdü doktoruma sordum gecmesi icin bir ilac varsa kullanmam icin gecmez sadece agriyorsa ağrısını keser dedi. Sizi bildiğiniz basuru geçiren bir ilaç ya da tedavi yöntemi var mı?