Karadenizli52 Bende 16+4 üm ☺️ Bizde cinsiyetimizi öğrendik geçen hafta. Çok şükür iyiyim sıkıntı yok ama bel ve kasık ağrım var. Harletlerini hissetmiyorum henüz ilk gebeliğim çok istiyorum hareketlerini hissetmek ☺️ Birde bebeğimi merak ettim nöbetteyim zaten diye aşağıya polikliniğe inip bebeğime baktım,normalde ikili tarama yaptırmıştım risk yoktu ama doktor bey gelmişken üçlü taramada yapalım istersen haftası gelmiş dedi onu yaptık . Normalde takipli doktorum değil ama sağolsun ilgilendi hastane çalışanıyım diye 🥰