Bhrykndmr Merhaba canlar bugün 16+4 ile hafta kontrolümüze gittik. Doktorumuz bebek bağdaş kurmuş dedi. Tam eminmi olamadı anlamadım ama büyük ihtimalle kız dedi 😊 1 hafta sonra tekrar gideceğim. Sizce fikriniz nedir. ?
Bhrykndmr Kademmm https://imgyukle.com/ Burdan yapılıyor linkleri kopyalıyorsunuz mesaj yerine yapıştırınca oluyor.