Handece Arkadaşlar bebeğim 19 Ekim’de sezeryanile geldi. Solunum sıkıntısı nedeni ile küveze oksijene alınmıştı stabil odaya geçiş yapacakmış bu ne demek ?
61Aysen Handece Canm kotü bisey değil hani durumu iyiye giden hastalar icin durumu suan stabil derlerya normal anlminda tabi en doğru bilgiyi doktor verir