Ben test yaptırdım cıft cızgıden sonra saglık ocagında kan verdim varmı dıye orada 282 cıkmıstı sonra kadın dogum doktoruna gittim ilk ultrasonda baktı kese falan yoktu ama rahim kalınlaşmıs dedı kan ıstedı sonra onda 499 cıktı bıdahakı gıttıgımde kan alacakmısınız dedım kese gorunurse eğer gerek yok dedı ve kese gorundu bıdaha kan vermedim yani