Balapan merhaba, özel takipliydim doktorumda iyiydi 12. Haftada erkeğe benziyor demişti ama 16.kesin kız dedi güzel göstermişti 3 çizgi var deyip bize de gösterdi hatta. Kesin denildiği için alışveriş falanda yapmıştım🤭 20. Haftada detaylıda başka bir doktor erkek bebeğin değince şok geçirdim asla inanmadım. Oda oranın resmini çekip vermişti bana. Doktorumu degistirdim tabi daha sonra, ama içinde hep bi şüphe kalmıştı doğuma kadar her kontrolümde sormuştum erkek demi diye 😁 doktorum da sen kız doğur ben mesleği bırakırım dedi ve oğlum oldu, 5 aylık olduk 💙 şükürler olsun. Sakin netleşmeden alışveriş falan yapmayın haftanız biraz ilerlesin, ben bide aldığım şeyleri değiştirmekle uğraşmıştım😨