Mutlulugumm123 Korkmali miyim bilmiyorum ama cok üzüldüm. Bugün randevum vardı 16+3üm doktorum ultrasonda 15+4 görünüyor 3 kere baktı kafatasina ama 2 hafta sonra gel ölçümleri tekrar yapalım dedi başınıza böyle bisi geldi mi hiç
bsrkn Mutlulugumm123 henüz haftası küçük ve 2 haftaya kadar geri veya ileri olmasını doktorlar normal kabul ediyor.sorun etme bence bol istirahat bol dua 💗
Makikuba Mutlulugumm123 genelde ikili riskli cikarsa dortlu yapiliyor.Bazen riskli cikmasa da yapiliyor doktorunuza bagli yani. Benim ikilim temiz cikmisti istersen dortlu yaptir dedi ben istemedim. Detayli ultrasona girecegim zaten 20. haftamda.