Kızlar 32+3 haftalık hamileyim grip oldum çok kötü burnum tıkalı gözlerim akıyor bunların haricinde çok şükür bişeyim yok naneli viks acaba zararlımı burnumun kenarlarına sürüyorum bide sırtımla boğazımdan aşagı rahat uyumama yardmcı oluyor doktoruma yazmaya çekindim muayene günümede var daha bi danışmak istedim sizlere